7/2-2014

Förändring:

Som jag skrev i tidigare inlägg kommer det ske en del förändringar.
INOM hästarna kommer följande att ske,  jag har bytit ridklubb och det blir Jump Club RF.
Anledningarna är inte många, men jag känner att det behöver hända något nytt, jag behöver nya mål, bli insperad och hitta nya kontakter. Köping kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Jag red mina år på ponny för den klubben, jag stanna kvar fast jag hade en stor klubb att gå till Varberg, jag har även ridit mina första häst år för den klubben. Innan egen häst red jag på Köpings ridskola. Totalt har jag tävlat för Köping i 8 år. Jag behöver något nytt nu !
Är det någon som har frågor får ni gärna ställa dom till mig eller min familj.

Jag vill inte höra skitsnack.
Vi kommer även att byta hovslagare.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback