22 Januari 2013

tisdag

Då är jobbdagarna i gång sparkade, 10 timmar i dagens -16 *C och strålande sol !
i morgon blir det jobb i Arboga, har vart där engång tidigare, alltid kul med nya rundor och ställen.

Kom hem och satte mig i soffan i någon timme, ångra mig när jag skulle åka till stallet och fodra samt motionera Contessa. Skulle ha åkt direkt till stallet när jag sluta istället.. Skönare när man kommer hem, men och andra sidan är det skönt att kunna slappna av en stund efter jobbet..

Nu är stallet klart och en dejt med kudden väntar. Contessa fick gå en promenad med lydnad och så sprang vi en vända. Det är så kallt så ja ville inte rida i dag.
Men i morgon ska jag hämta sadeln hos sadelmakaren som har stoppat om den :) Så då är det dax att prova den. Har ridit i Idas sadel sista tiden, vilket har fungerat bra :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback