21 Januari 2013

JAG ÄR TILLBAKA !
Det har hänt en hel del sen sist, här kommer en uppdatering för nya och gamla läsare.

Jag kan börja med att berätta att jag heter Elin Sandell, fyllde 22 år i början på januari.
Jag bor fortfarande kvar hemma hos min mamma Lisa och styvpappa Pelle. Min lilla syster Ida flytta hemifrån för några årsen och bor med hennes sambo Kalle. Men ja kan berätta att ja inte är hemma så mkt, hänger mest hos min pojkvän Christian<3

I familjen har vi 4 !! hästar, Contessa som är min egna och hennes avkoma Turesson. I stallet finns även Ida och mammas häst Twist, även mamma och Pelles minishettis Hobbe.
Vi har även en hund Bosse, han har inte alla hemma ibland...

Jag jobbar sedan några månader tillbaka på Bring City mail och delar ut adresserad post till mottagare.
Har även jobbat på Guttsta Källa blev uppsagd sista augusti 2012 , där träffades jag och Christian ( 14 Oktober 2011). Jag slutade på Guttsta källa och var arbetslös i 1 1/2 månad. Därefter börja jag på RTM AB i Eskilstuna, trivdes bra där men fick napp om ett annat jobb och sen slutade det som brevbärare.

I min blogg kommer ni få följa med i min vardag. Om ni läser gamla inlägg ser ni att det är som en dagbok. Jag saknar att gå tillbaka och se vad som har hänt i mitt liv. Så nu kör jag på att blogga igen.
Ni får gärna kommentera vad ni vill se och läsa om :)


VÄLKOMNA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback