5 februari 2013

 
Snöslask !

Jag hoppas på vår snart, detta töande och snöande är inge roligt längre. Inte när man har ett jobb och en hobby som kräver att man är ute.. Men för varje dag som går kliver vi närmre våren :)
I år ser jag extra mkt fram til våren, jag och Contessa ska ut och tävla efter tre år. Hon känns så jäkla fin !

Ni undrar säkert vad som har hänt sen sist. Helgen bjöd på en trip till Stockholm med Munktorps teatern. En trevlig tillställning som bjöd på shopping, mat och teater.En semla slank ner oxå ;) Hade velat träffat Alexandra och Stella men dom var inte hemma ;/
I söndags var vi till Turesson och CO med en halmbal, tror det blir mkt bätte än spån.

I går jobba jag 07:00-15:30, tömkörde Contessa efter de och sen dog jag i soffan.

Börja dagen i dag med stallet. Ida morgon fodra hästarna , jag tog med frukost till henne och mig, sen red vi en sväng i ridhuset innan vi fixa klart stallet. Har jobbat mellan 10:30- 15:00, en bra tid ! Dock är det snöslask ute..

 
 
I morgon jobbar jag 10:00-14:00, blir stallet på em om jag inte ändrar mig.

NU måste jag ta tag i att städa mitt rum, har segat fööööör länge nu !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback