9 Juli 2011

Det är dax..

Kanske dax att uppdatera lite, vad händer och vad sker..
Jobbar och sliter på Guttsta Källa om dagarna, på eftermiddagarna blir det en tur till stallet och kvällarna spenderas i tränings spåret eller med vännerna.. Veckorna försvinner och jag har gjort två av sex veckor. Nu är inskolningen klar och jag blir själv kvar.( nästan)

Rolle går riktigt bra nu, han har fått vilat några dagar men nu är det dax igen..

Var in och kolla mitt skadade knä i veckan och dom kunde inte hitta något större fel. I väg till röntgen på måndag så får vi se om dom hittar nått där. Troligtvis är det ligamenten som är skadade och då behövs träning. Jag tränar fem dagar i veckan räcker inte det ?

I dag är det lördag och power meet helg, det pratas om att det blir en tur till Jossan i kväll :] Det är fint väder så det vore nice.. Nu ska jag bege mig ut på en tur i spåret och sen till stallet innan det blir för varmt..

På återsende !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback