16 Juli 2011

Lördag idag, fredag igår

En tråkig vecka är snart förbi, måndagen börja med jobb och hästen gick som en klocka, veckan fortsatte med jobb och hästen har haft två tapp skor på fyra dagar.. Jag börja grina i går när han kom in utan en sko..Så tråkigt att inte kunna få rida , när han och jag börjar bli så samspelta.
Eftersom det inte har gått och rida så har det blivit mkt pyssel ist..
Jag har hunnit med X antal powerwalkingar den här veckan, har även vart med Alex ut till Conrad.
Satte även pannan mot elstaketet harom dagen..

I går var det nyöppning på Hantis och det vart en lyckad kväll :] Hoppas på att det håller i sig för dom !
Blandad ålder, nerspilld av öl, bjuden på cider och trevligt sällskap. Tummen upp!

I kväll ska jag umgås med Josefin, myspys.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback