20 januari 2011

Torsdag = pannkakor.
 
En återhämtning behövdes efter lördagens bravader, men mitt i det kom högvakts träning och omgruppering till livgardet, Stockholm.
Vi har högvakts tränat och stått häck för kungen. Kungen väntad fin besök från Estland. Så vi fick vara med och välkommna honom. I går var det pågång Drottningholm, så här sitter jag en skön säng med ett riktigt täcke. Gick på första passet kl två i går, hade två timmar vila innan passet kl sex. I natt var det uppstigning kvart över tre och sen hade vi post mellan 04-06 och 08-10. Efter det var det lunch som serveras redan från kl NIO till elva..
Har sovit bort det mesta av dagen, så nu är jag redo för mitt sista pass i dag. Kl 18-20. Sen börjar det om igen..
Det är lite kallt men det går bra. Vädret i går var härligt, soligt och "varmt".. I dag har det blåst lite och så har det börjat snöat.

Tyvärr blir det inga bilder då det är fotoförbud :/


Men en bild sen förr är tillåtet;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback