26 April 2011

Tisdag

I går var vi ute på kvällspromenad, skulle gå till kyrkogården men det sluta med att vi gick förbi och kolla vart Ida och Kalle ska bo.

Idag var jag uppe för kl 6 för lite morgon fys, blev en kort löprunda. Sen fix inför jobbet  och sen var det dax. Har gått bra att jobba, mkt papper att hålla koll på. Men känns som att jag kommer kunna lära mig det här med..

Blev ut till stallet nästan direkt när jag slutade, Sara och hennes mamma var ut och kolla på Turesson. Efter det så åkte jag till Rolle en sväng och red å fix allt. Riktigt trevlig häst :]

Känns i huvudet att man har jobbat hela dagen, får försöka stoppa gäspningarna.
Dax att duscha och sen sova.

Hästarna i morgonbitti :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback