24 April 2011

Söndag
En söndag utan att åka till Kvarn :]

För en vecka sen kom Turesson, var tur att jag skule åka till Kvar måndag morgon så jag hann vara med. Först trodde mamma och Jossan att det var ett sto, men det blev en hingst.. Han ser ut som vi ville :] Ingen skäck..


Måndag - onsdag hade vi AM-röj på fälten, jätte tråkigt. Men vi hade tur med vädret i allafall :] Så det var städning och fys som gällde.

Torsdag var det storstädning av källaren här hemma, åkte till pappa och blev kvar där över natten.
Fredag och lördag har vart lugna dagar, kommen knappt i håg vad jag har gjort.  Hängt i stallet och träffat vänner :)
Red Rolle i går igen, red runt i skogen. Tur hästen hitta bättre än mig ! Väldigt trevlig häst :)



På tisdag ska jag jobba oxå, spännande :)
Dax att bege sig ut i solen, till stallet och allt annat.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback