16 April 2011

Lördagen snart slut..

Halva helgen har gått, snart är lördagen slut. Åker som sagt till Kvarn måndag morgon och till Köping på onsdag eftermiddag igen :) GOTT ! Det är påsklovs tajm :)

Idag var jag hem till pappa en sväng, stda av altanen. Så i morgon blir det grillpremiär. Nice !
Har vart ut och provridit Rolle igen, hoppade lite i dag. Känns som det kommer bli bra. Bara jag får komma igång och rida lite igen så hittar jag snart knapparna :)) Han var fin i slutet i allafall och då sköte jag mig med.

Tessan vissar inga tecken på att det är dax, så det är bara att vänta några dagar till. suck.

Nu ska jag sova, har utsläpp i morgon bitti..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback