10 April 2011

Dax att göra en uppdatering så ni hänger med..
Sen måste jag försöa skriva oftare :] Det är skoj att kunna gå tillbaka och se vad som har hänt..

Lumpen: Dagarna försvinner och snart är det muck, på onsdag är det 10 veckor kvar. Det som har hänt sen sist är fältveckor, ena värre än den andra. Badat isvak och krigat. Det som väntar är lite utbildning, påsklov och sen kompani övning följt av slutövning och vård. Jag är glad att man äntligen kan se slutet, men när man väl står vid mål så ångrar man att man inte tog vara mer på tiden.. 



Hästarna: Som dom flesta vet så ska Contessa föla vilken dag som helst. Som det ser ut just nu så ska jag rida en häst åt en tjej som ska ha barn i sommar, så det passar perfekt att jag håller ingång hennes häst medans Tessan är mamma.




Framtiden: Har fått jobb över sommaren till att börja med, sen får vi se vad som händer. Kontors jobb !
Har blivit antagen som polis volontär i västramälardalen, så just nu är det utbildning och sen kan vi ta oss an uppdrag.
8 augusti ska jag börja läsa upp engelska A, för att senare i höst göra högskoleprov och söka till POLIS utbildningen. Jag har bestämnt mig och jag ska försöka !
Hoppas på en utlands resa under hösten och en flytt till egen lägenhet.



Sommaren kommer bli grym , för jag har underbar familj och dom bästa vännerna man kan tänka sig <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback