18 september 2010

Tjänstledigt = Helg

Jag är nöjd med mitt prov, skjutprovet kan jag inte ha gjort mkt bättre. Varför skjuter jag inte så bra på skjut banan? Nu skulle allt gå snabbt och det stod massor och kolla hur jag gjorde. På skjutbanan, där man står alla på rad och skjuter samtidigt går dåligt. En sak är säker, när det väl gäller så kan jag !!
Vad jag vet just nu så är jag godkänd på skjutningen, och två delar av tre på teoretiska delen. Del tre får vi reda på, på måndag. Det var den krångligaste delen, men det känns ändå bra.
Nog tjat om provet !

I går var det fredag, dom flesta fredagarna betyder tjänstledigt och helg :]
Jag och Emelie var hem till Jossan och käka mat å myste, en härlig kväll med bästa vännernas sällskap.<3

I dag har vart en slapp dag, stan med Emelie, röstat(vuxenpoäng), stallet och träffat Alex. Nu i kväll är det film och hemmaslapp.

Nästa helg är jag sugen på UTGÅNG, så om någon mer är det hör av er !!



Måste erkänna att jag saknar att vara i stallet varje dag, saknar att träna och se framgångar, saknar tidiga morrnar med tävlingar runt om i Sverige ! Men om 9 månader kan jag återigen vara en hästtjej på heltid ::D

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback