12 september 2010

Jag lever !
Men ni hade nog inte förväntat er nått annat heller ;P

Dagarna går förfort och tiden räcker inte till, viljan finns men det räcker inte i det här syftet..
Jag har nu vart anställd hos försvarsmakten i 6 veckor. Det har varit blandade känslor och upplevelser.. Men jag säger en sak jag ångrar inget !! Det är så skönt att ha nått att göra, någon säger vad man ska göra och det gör man. Hämlängtan finns men det är mindre än jag trodde. Jag är hemma i stort sett varje helg, då är det mest stall på schemat..

Ni undrar säkert vad jag nu gör i veckorna. Kan tala om att vi har bott i skogen en och en halv vecka. Vi levde på viljan och grön påsar. 21 st hoppade av !! Men vi andra stod ut med vakt och eldposter, skjutningar, resa tältet 5 gånger på en eftermiddag, olika överlevnads övningar.
Veckan som har gått har vi haft livräddningsprov, lång marsch, radio utbildning, hinderbana, förtroendemana möte, trafik utbildning, fys.

Nu är det dax för ännu en vecka på kvarn. Denna gång är det vaktsäkerhets utbildning..

puss


Kommentarer
Nina säger:

Härligt att höra att det går bra för dig!

Ingen hade nog förväntat sig annat än att du lever och mår väl utav denna livserfarenhet!!!

Jag gläds med dig att du utför detta Varma och många kramar från mig till dig. / Nina

2010-09-12 | 20:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback