5 November 2010

Ledighet, ledighet :]
Den här ledigheten kan inte ha komit mer lägligt. Har verkligen kännt att jag behöver vila , komma bort från det militära och kunna längta ditt på nytt. kroppen är rätt seg efter 3månaders träning och den sista månaderns hårda fyslektioner. Fast det är jobbigt så längtar man ditt, jag känner mig redo att fortsätta. Varje dag man vaknar, tror man att det är söndag och dax att åka tillbaka. Men nu är det bara fredag och jag kan njuta några dagar till.. Sen är det två veckor igen med ledigt på helgen innan det är dax för en vecka till att vara ledig.. Så underbart !!

Man hinner med såå mkt att vara ledig. Nu är klockan strax efter två och jag har hunnit med massor.. Njutit av en god frukost, städat och nu är det dax att åka till Bronsil. Efter det är det stallet och sen en fredags kväll :]

Senare i dag eller i morgon ska jag berätta om min och Emelies mini semester. Vi träffade kändisar och bode i ett parhus, tappa bort kundvagnen och hamnade på en bilverkstad...

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback