7 maj 2010

Hemma

Så skönt att vara hemma igen, jag är så trött just nu.
Mamma fixar maten och jag ska ta och packa upp mina saker innan det är dax att packa ner det igen. Men som tur är ska inte allt ner då. Utan nu ska sommar kläderna med.

I morgon ska jag, Mamma och Emelie åka till lumpen och mitt blivande reglamente. Ska bli spännande att träffa alla och se stället. Jag kommer dö när jag ser hinderbanan. Haha. Hoppas jag överlever morgon dagen i allafall. Efter det ska vi shoppa lite, mamma sa att det finns ett shopping centrum i närheten.. Jag behöver lite nya skor och några andra plagg.

Om tre veckor är jag på AYIA NAPA, Cypern. Kan inte fatta att det har gått så fort. Vi bestämde ju nyss vart vi skulle åka. Men biljetterna har kommit och det är verkligen inte långt kvar !! TaGga !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback