4 Maj 2010

Fort, trött

Har varit trött efter helgen, jag är inte van vid dom tiderna. Men jag överlever.. Får sova när jag kommer hem.
Stina tog en hel del placeringar i helgen och även någon vinst. Jag tycker att det är kul att följa med, Stina visar en bra sida av ridsporten ! Finns många som inte gör det.

Åter till veckan, i går hände det inte nått speciellt. Skola, shoppa och en lång power walking. Underbart !
Köpte den här snygga klänningen på HM. Den passar både till strubyxor och utan.
Ett par vanliga solglasögon blev det med.
Inför Cypern behöver jag några nya skor och något linne. Sommarkläderna är fixade.

Idag har jag hoppat Riola vilket funkade bättre än förra veckan, men inte min typ av häst.Sen gick jag med Ögren när hon red ut. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sola å äta mat med Ögren.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback