27 Maj 2010

Över

Skolan är nästan över nu.. Ha gjort alla prov och inlämningar. Jag har nästan gjot mitt bästa jämnt.. Men nu går det inte att ändra.

Idag reds sista dressyr lektionen, hade hoppas på att Citirus skulle sköta sig bättre.. Men han var vild och galen. Fick inte njuta av sista lektionen, utan tygla galna hästen på rätt sätt. Min sänklar var överallt då stigbyglarna inte gav nått stöd. Men jag är nöjd med det jag har lärt mig under året. Nu är det bara att fortsätta framåt.

Hade sen prov med Ingrid, inte ett lysande prov men få nog i allafall godkänt.

Har klippt mig och växlat pengar. Sen har Ögren vart här och packat min väska.

REDO FÖR CYPERN
eller inte..
Väskan väger lite mkt :P

På återsende om en vecka :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback