26 maj 2010

Närrrrrrrrrrrra nu !!

Hade banhoppning på gräset i dag, hoppade Citirus. Vi tog oss runt en bana på 80 cm, han var spänd och förväntans full. Men helt klart en godkänd ritt.

Efter lunch hade vi projekt o företagande, fick tillbaka arbetet som vi lämnade in i går med betyget MVG.
Gjorde därefter ett prov i hovvård, Micke var snäll att rätta bland annat mitt prov på engång. Hade även där MVG :) Kanske ska sattsa på hovslagar yrket, för jag kan ju driva företag och hovar..

Efter en lång onsdag, brukar ju bara gå halv dagar. Så kom jag hem och började plugga på Ingids prov. I morgon ÄR DET DAX FÖR SISTA PROVET! Sen har jag och Anders nästan gjort klart ett arbete..

Nu ska jag maila mig själv och sen bädda ner mig i sängen..

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback