25 Maj 2010

Gaahh, fullt upp !!

Veckorna bara springer förbi, vi är inne i sista riktiga skolveckan. Det går läskigt fort nu.
I går blev det skolan på PS och sen shopping. Var på stan med Sofia och Ögren, shoppade underkläder, en klänning, lås, solkräm och leggings mm. Nu fattas bara hårspray osv..
På kvällen var vi och kollade nä Peter Eriksson undervisade Varbergs div 1 och Elit lag i hoppning.

I dag har vi haft sexorna på besök, gick jätte bra och alla sköte sig :) Jag och Frida gjorde klart Projekt & Företagand, medans Vic var på Flyinge. När vi lämnade in det fick vi reda på Projekt abete, jag fick MVG :) Mina betyg kommer vara toppen.. "Bara G" i historia, matte, svenska !!

Har fixat med tvätten och pluggat hovvård nu i eftermiddag. I morgon är det banträning med Citirus, på torsdag ska jag växla pengar och klippa mig efter sista provet! som är Miljö och Säkerhet..

Nu är det nära...!!
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback