18 Maj 2010

28 Maj- 18 Maj ( dagens datum) = 10 Dagar till Ayia Napa :)
Längtar så otroligt mkt, jag ska åka på min första sol semester. Ska bli skoj!

I dag har jag inte gjort nått känns det som.
Hade hoppning i dag för Svante Johansson, gick ganska bra. Lånade en skolhäst vid namnet Citirus. Han är rolig. Har ridit dressy på han och då har han sprallat till det i galoppen. I dag kändes det som han var spänd, förväntans full och vild. Hoppade banan på ca 1 meter, en linje gick väldigt lungt och fint, medans den andra så droga han. Kändes som jag hade en lös häst. Men när det funkade gick det bra.
Svante är bra att rida för då han gör något svåt av det enklaste. Alla fick kämpa med vägarna och avståndet. Jag gillar den enegin Svante kommer och ger oss, fast han ha fullt upp tar han oss tid och gör det som en solstråle :)
Gillas.

Var klar i stallet runt tre, åkte hem och käka lite. Sen somna jag visst nästan två timmar på soffan. Nu orkar jag inte ta min Power walkiing. Får ta en länge i morgon. Men nu har jag duschat och ska bädda ner mig i soffan med histoia papperna. Lika ba att börja plugga till provet..

Sen väntar det ishockey..

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback