17 Maj 2010

Då är ännu en dag förbi.. inte mig i mot..

Tänkte ta och sammanfatta den galna helgen.

Fredag 14 maj
Var på balen och såg så många fina par, men mina tjejer var snyggast ;)
Efter att jag hade vait där så åkte jag hem till Ferm för grillfest, hade jäkligt kul med ett stot gäng. Jossan hade sagt till sin pappa att NÅGRA skulle komma, vi va ca 20 st.. Alla åkte hem tidigt så det slutade med att jag sov hos Jossan.
Lördag 15 maj
Vaknade av att det va svin kallt !! Jossan hade öppnat både dörr och fönster. När vi väll gick upp så va det strålande sol ute :) Jossans grannar vaknade till liv och kom upp till oss. Vi beslutade oss fö att bada i Lyftinge. Jag fick låna en bikinitopp av Soile och eftersom killarna inte kunde ha badbyxona som erbjöds kunde jag låna ett par, TUR DET !! Annars hade jag fått näckat rumpan.. Vart i slängd 4 gånger !! Det var inte varmt direkt..Hem till Jossan och sola lite, spela kubb och sen skulle jag med och kolla när Robert och Daniel klippte får. Klädsel: leopardklänning och foppatofflor. Klänningen ligge nu i tvättkorgen i en påse.. den luktar inte gott :/

På kvällen täffa jag Jossan och Emelie. Blev lite bilåkning och mys.

Söndag 16 maj
Vakna av att Alex bomba mig med SMS, tydligen få jag inte alla sms som skickas till mig :/ Men hon undra om jag skulle rida Conrad och självklat ville jag det. Så vi mötes i stallet och så red jag honom :D Hälsa på Morfar och så åkte jag ner hitt..

Dagen i dag har gått bra, gjorde ett samhälls prov om ekonomi med resultatet 19 / 20. Haft historia x2 och sen ridit Helga..

Nu tänkte jag ladda in lite kort i datorn från helgen, kanske att det dycke upp en bild här..

PUSS !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback