14 Maj 2010

Dagen är kommen.

Dagen som mina vänner har väntat på enda sen de börja ettan, det är i dag regn och rusk. Men jag tror att det kommer få en underbar dag. Det är dax för deras BAL !
Jag kommer vara där och kolla på alla. Åh, jag längtar efter att få se dom.
I går var jag med Emelie när hon fixade sina naglar, och alla som vet hur kort naglar Emelie har, kan nog inte tänka sig hur vackra dom är nu..

Dagens planer är: Nu ska jag med Emelie till frisören och dokumenterar det hela, sen ska vi i väg och gratta Stella som fyller ett år på måndag, efter det ska jag duscha och fixa lite, i väg och se balen och efter det göra i ordning mig inför grillkvällen hos Ferm :)
Gäller att allt går som jag vill idag, annars kör det i hop sig ;)

Nu är det dax att fräscha till sig och rensa kamran.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback