12 Maj 2010

Nu är det inte lång tid kvar

Helt plötsligt känns det konstigt med studenten, läskigt. Men jag vill. Aldrig mer behöver jag känna mig tvingad att åka till Varberg, men vad ska jag sakna.
Jag kommer få hemlängtan i lumpen med. Men då är det för det är jobbigt inte för att man bor med någon som går en på nerverna, eller ser ett stall som är ett bombned slag, där saker inte uppskattas.
Nu ska jag äntligen få vissa att jag är den som sköter mig! Ni med dålig attityd kommer inte komma lika långt som mig, har jag fixat tre år i Varberg kommer jag fixa 11 månader ute i Kvarn.

Jag är nöjd med skolan, men inte med endel attityder, det har gjort mig sur, ledsen och haft lätt stubin. Första åren hade jag så kul, men sen ändrades allt. Jag hade kunnat kämpat mera om jag fått haft det bra omkring mig.

Men jag ångrar inte att jag gick tre år i Varberg, jag har fått vänner för livet och nyerfarenhet både med häst och utan..

Nu är det 1 månad kvar och jag ska verkligen ta vara på klassresan, studenten och skola avslutning. Allt där i mellan kommer bli guld.

Vi är klassen som är eliten !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback