31 Mars 2010

sista mars... Första april i morgon.

Sovmorgon i dag och naj jag vakna inte tidigt utan sov till nästan tio. Jubel !
Åkte hem och hämta lite saker jag glömnde i går och gled vidare till skolan. Börja halv ett, men plugga lite projektarbete. Snart dax att redovisa det, om 13 dagar bestämnt. Ursch och fy.
Efter det var vi till Svante för att få insperation då han har träningar i dag och morgon, stalltjänst och så red jag markarbete.
Åkte till Svante en stund till och fick mer insperation innan jag åkte till gymmet. Blev 15 min löpning+ 60 min Body pump + 15 min löpning.
+ Streching.
- Utfall.
Nu är det dax för sängen, har ätit och duschat å jag blev seg, men det är skönt..
GODNATT !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback