25 Mars 2010

Torsdag, hela dagen lång.

Idag fick jag ta mig en funderare på vilken dag det är. Insåg att veckan har gått grymnt fort och att det är fredag i morgon :] Nästa veckan går jag hela veckan i skolan tänkte jag säga men kom på att det är lov på fredag. Skönt.

Dressyren gick inge vidare i dag, hästen kändes matt och inte helt hundra. Ska till stallet och tempa henne om en stund. Hade longering efter dressyren, fick låna Burran och det gick bra . Men jag måste öva på all fakta runt om.

Har vart och handlat inför helgen och så har jag vart ute på en 60 minuters promenad i det fina vår vädret :}
Om en stund, efter stallet ska jag hem till Rebecka och plugga inför morgon dagens prov. Ska fixa lite inför mötet med Ingrid. Vi ska kolla hur det går med projekt arbetet!

På återsende.

Puss

Kommentarer
Patrik Appelquist säger:

Tja,



Skoj att se fler som bloggar från Köping =)



//Patrik

Gatubarn.nu -En blogg för gatubarn i Latinamerika

www.gatubarn.nu

2010-03-25 | 21:24:36
Bloggadress: http://www.Gatubarn.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback