24 Mars 2010

Träning

Skolan flöt på bra,tros att folk inte kan knippa tjäft så vi andra kan få lära oss nått nytt. Nu i kväll firas det iallafall att det är HUNDRA dagar kvar till studenten, men det är ca 80 dagar kvar. Underbart! Jag tränar i ställe för att festa.
Red Contessa efter skolan, prova ett nytt bett. Galoppen fungera riktigt bra, hon var nästan lite seg men det gick fint.

Sen har jag vart på body pump, just när man höller på är det jobbigt. Men känslan efter är helt grymnt skönt :) I morgon blir det lite mjukgörande inför fredagens boxning. I dag har jag kännt av att jag inte stretsha ordentligt i går. Så glöm inte det för guds skull :]
Snart ska jag krypa ner i sängen och ladda inför en ny dag i morgon . Med nya mål och förutsettningar .

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback