2,3,4,5 Mars 2010

Åter här igen ..

Tisdags 2 Mars 2010

Hoppade för Svante med en häst som var mer galen än tam. Men både jag och han vart nöjda. Contessa lugna ner sig i slutet av passet. Efter de åkte jag och mamma till Flyinge tur och retur 40 mil. Mamma var chokad över hur långt man såg på dom fälten..
Såg många snygga hingstar på bruksprovet och träffa även på Camilla. En gamal klubb kompis.
Hem fick jag vara skicklig på att missa ett rådjur !

Onsdag 3 Mars 2010

Hade sovmorgon till halv tre, men gick upp när mamma skulle åka hem. Kunde inte somna om efter det, så det var lika bra att sätta fart på dagen. Åkte till stallet och red en sväng, sen skrev jag klart mitt idrotts arbete. Sen för drev jag tiden med Ögren, satt i boxen när hon mockad och satt i en skortskärra när hon packade höpåsar.
Hade hovvård och stalltjänst. Sen var jag och gymma med Frida.
Efter det var jag, Nathalie och Ellinor ut och käka mat, Sen hade vi en intressant kväll/ natt. Aldrig mer jag delar säng med om två igen.. He he. Vakna av att Ögren höll om mig.

Torsdag 4 Mars 2010

Hade dressyr med en lite mindre galen häst som lugna sig efter att ha galoppera av sig.
Hon sköte sig bra när lektionen börja lida mot sitt slut. Efter det hade vi hästteori och sen Idrott B. Gjorde några tester och det gick så där.
Var ner på stan med Nathalie och Nathalie sen kom även Anders farndes, blev en fika och lite snack. Somna när det var Sveriges värsta bilförare, såg bara ett avsnitt. sen var det godnatt!

Fredag 5 Mars 2010

Hade stalltjäns och sen lite samhäll, sen åkte jag hem till KÖPING. så jäkla skönt, var inte riktigt meningen att jag skulle åka hem nu, men det finns sina anledningar. Orkar inte med allt tjaffs och stoj det är i klassen. När ska en del växa upp? Blir hemma några dagar, ska plugga och träffa vänner å familj.

Nu väntar en träff med Nadja :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback