23 Mars 2010

Tisdag

Dagen börja med regn och slutar med solsken :] Underbart ! Våren är på ingång.
Hoppning stod på dagens schema och för ovanlighetens skull för Nina( våran dressyr tränare ). Men hon hade en riktigt bra övning, med lydnad och kontroll.
Efter hoppningen, var det stalltjänst, mocka boxar, sopa stall och fodra. Hästarna skulle in och sen var min dag över i skolan. Fixa med utrustningen och packa foder efter skolslutet.

Åkte till gymmet och var där över en timme. Otroligt skönt, knapp något folk att trängas med. I morgon blir det body pump och på fredag är det boxning.. Äntligen är jag tillbaka på banan!

Nu kokar jag ägg, det går typ dåligt. Haft sönder två ägg redan. Ska käka och sen plugga vidare. Mitt största nöje just nu är projekt arbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback