22 Mars 2010

Varberg

Då var man nere i Varberg igen, här är det VÅR ! Konstigt för i Köping var det snöoväder och häst transporter i diket och i morse var det minus grader. Här är till och med gatorna sopad. Det skilljer ändå "bara" 42 mil.

När jag kom ner åkte jag direkt till stallet och pyssla om Contessa, ryckte mannen och ryckta henne ordentligt.
Red i ridhuset en stund och sen skritta vi ut, min pärla :]

Var och gymma i en och en halv timme. Blev massor på crosstrainern och armar. I morgon väntar ännu ett pass. Funderar på att vara med på body pump på onsdag och boxningen på fredga. Får bli en vilodag i helgen, då jag ska jobba och det inte passar i hop med deras öppetider.




nu blir det snart sängen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback