1 Mars 2010

-

Idag har jag och mamma åkt runt överallt. Börja med att jag åkte till stallet tidigt, satt på Contessa strax efter åtta. red ut en sväng och trava på grusvägar. Så hon är laddad inför i morgon.
Efter det åkte vi upp till Skene där min gamla ridlärare bor. Och även min nya hemma klubb. Jag har i år bestämnt mig för att byta klubb.. Fick i alla fall ett trevligt bemötande !

Efter det åkte vi små vägar till Ullared där det blev shopping, fast jag handla inte så mkt.

Vi kom hem vid halv sju, har ätit mat, kollat på familjen annorlunda och nu ska vi se brölopps fotografen.

I morgon är det hoppning för landslagsryttaren Svante Johansson, han ligger på 19 plats i Världsrankningen och efter det åker vi till skåne å Flyinge.

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback