8 Juli 2010

Helg snart..

Jobbar i morgon och sen ledig en vecka. Ska bli gymnt skönt efter att ha jobbat tre veckor. På Falks är det högsäsong just nu. Inte en lugn stund fö någon..

I dag så har jag jobbat och sen vart i stallet. Shalini var ut med sina barn så dom fick rida lite och borsta hästar..
Jag red Tessan som är mer vild än tam, hon är så gooooooo. Kommer verkligen bli svåt att släppa henne nu nä jag ska göra lumpen.. Visst hon kommer finnas kvar hemma men kommer inte bli samma sak..

Sen fick jag nog BÄSTA studentpresenten, Alex hade gjort en hel bok på mig och Conrad och Contessa.. Den hette Elins två ögonstenar. Det var kort från NF SM , studentkorten och några löshoppnings kort. TACK, vet verkligen inte hur jag ska tacka dig.. Det kom en tår i från ögat ;*)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback