7 Juli 2010

Onsdag kväll

Gick bra att jobba resten av dagen med. När jag slutade åkte jag ut till stallet, fodrade hästarna och släppte ut dom. Gasa i väg till Farfar för att gratta honom.. Träffa även Faster från Österrike och självklart mina kusiner med :) Har inte träffat dom sen.... jag vet faktis inte.. Ella går massor och Philip är snart fyra år. Tiden går fort fast man har tråkigt.
Mamma gjorde mig sällskap till stallet nu i kväll, moxkade, fixade foder och gosa med hästarna. Mysigt.,
Bosse (är en hund) som är familjens nykomling tycker inte om när Conrad och Contessa leker följa Jhon, men Contessa får gärna znossa han i pälsen..

 26dagar till inryckning..


I morgon får jag främande i stallet, mammas jobbar kompis med ungar kommer.. Conrad får agera som ridskolehäst :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback