3 Juli 2010

Härlig lördag:}

Gårdagens utgång var helt okej, träffa massa av kändisar. Märks att det är många som har flyttat hem nu och att det är sommarlov.
Jag och Nadja gick hem vid kvart i två..

Vakna först halv åtta av sms och sen halv nio och sen nio. Typiskt att jag glömde att sätta telefonen på ljudlös.
Vid tio åkte jag med Emelie ner till Hm, Lindex och Ryns. Dåligt utbud.

Åkte till stallet vid lunch och tog in hästarna. Red i värmen ca 30 grader. Det märks på Contessa att hon börjara komma igång, det riktigt bubblar i henne. Får hon chansen så tar hon den. Men det är inte att hon blir skrämd utan hon bara är glad.

Nu gör jag mig i ordning inför en kväll i Västerås, ska kolla på Dragracing med Ida och hennes kompis. Ska bli grymnt kul. Många hästkrafter där vill jag lov..
Dax att lägga på ett kol !

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback