11 Juli 2010

sööööööööööööndag

Blev inte mkt till uppdateingar i går. Men det fanns varken tid eller lust, då det var fin fint väder..

I allafall så tog jag och Nadja en lång promenad på minst 12km, riktigt skönt och trevligt.
Efter det åkte jag till pappa och softa, somna lite på trä soffan på altanen. Åkte sen in till stan, jag och Pelle åkt med Bosse till Malmön. Sen fick jag fixa mig lite fort å sen på 20 års kalas. Vart kvar där till halv tre, en härlig sommar kväll. Tack Lina för inbjudaden <3

I dag sov jag lite längre än tänkt, så det blev en timmes promenad i solskenet.. Det var VARMT !! Jag fick en ur ful bänna.. *suck* Så nu måste jag försöka sola i veckan, men det är grymnt tråkigt..

Ska släppa ut hästarna senare och ännu senare rida mitt vild djur :] Även hinna träffa Emelie :D


Puss


Emelie och jag, en vintebild mitt i sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback