1 Juli 2010

Iam back :)

Nu är jag tillbaka och jag lovar, nu ska det uppdateras.
Studenten, var en av dom bästa dagarna i mitt liv, dock var det en nyckter och lugn tillställning.


Vila en vecka och efter det  sen var det dax för jobb. Jobbar i år igen på Falks lantbruksmaskiner. Lär mig alltid nått nytt.
Efter en vecka var det dax för midsommar, i år åkte jag till Fjällbacka och Ögren. Hon och Marcus hade med mig till alla möjliga ställen bla, Dingle, Fökebäck?, Wrem, Fjällbacka, Grebbesta, Lysekil. Midsommarafton var det middag hos Nathalie med hennes släkt, sen fest utanför Dingle och sen Grebbesta. Nice !

Midsommardagen var det crusing i Lysekil.
I söndags fick jag en rund tur vid Ronja Rövardotters klippa och fick även veta vart alla bodde eller har bott.


Återigen måndag och dax för jobb. Nu är snart min andra vecka färdig och jag ska ha lite semester. Idag har det vart körigt på jobbet, fick ansvar över telefonen :/

I morgon är det fredag och NYÖPPNING på Brorsan och Syrrans. Ska bli riktigt skoj.
Eventuellt ska vi till Vås på lördag, träffa några kompisar och jag vill på street racing..

På hästfronten går det bara bra, vi målar stall och matar hästarna med gräs. Contessa är lat och jag vill ha en häst som är på topp.


Jag har inte fått börja träna än, men jag känner mig nu pigg igen och tänker köra igång i helgen. Nu är det bara att ge järnet, för inte tänker jag vara sämst den 2 augusti..


Åh, känns...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback