6 Januari 2010

Kylan håller i sig, jag vill verkligen rida nu..

Jossan har fått tillbaka halssflussen så jag var snäll och tog hästarna i morse. Det var då minus 25 gradet kallt. Fodra, släppte ut dom och mocka, foder och vatten fixar jag nu på eftermiddagen. Ska i väg och ta in dom då. Efter stallet i morse åkte jag hem och sov vidare. Det är förkallt för att göra nått, det är kallt inne i lägenheten till och med.

Dagen annars i dag vet jag inte så mycket om, ska försöka börja packa mina saker. För i morgon ska jag vara hos pappa hela dagen och även sova kvar till på fredag.

Nu ska jag ta och kolla lite på tv innan jag ska klä på mig alla kläder och åka till hästarna. Jag vet hur mkt kläder jag behöver för att inte frysa. Frös faktis inte i morse när jag var i stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback