3 Januari 2010

Ännu en dag förbi, vill inte att det ska bli en ny vecka. För veckan betyder varberg på lördag och snart skola.

ag har komit på att jag ska gifta mig rikt så jag kan vara hemma och göra det jag vill, alltså hemma fru :] Någon som är rik och vill gifta sig ?

I går kväll/ natt var jag vakt till Kasper, jossan och Sockan kom och gjorde oss sällskap, sen kom Nadja.
I morse var det dax för mig att ta ut hästarna och fixa, var hemma igen så jag låg i sängen vid åtta och var allt klart. Gick upp vid halv tio för att åka och kolla på maskeradhoppningen. Jag kommer ihåg när jag har vart med. Första gången var jag Lilleskutt och Ida Bamse, folk trodde att vi hade spelat in låten själva och vår instruktör låg dubbelvikt och skratta. ( Dagen efter hade jag vattkoppor ) Året efter var jag och Camilla fotbollsspelare och red i shorts.. Sista gången jag var med så var det med Ida igen och vi var tuffa brudar i lyxförpackning, red i korta rosa kjolar. Varje år har det vart SVIN kallt ! Det är riktigt roligt att se på maskeradhoppning, vart får folk ideerna i från. I dag var det bla brudpar, bonde söker fru, tärningar och fotbollsspelare.

Efter den underhållningen så börja jag storstäda mitt rum, min syster har målat om i sitrum så jag har tagit över hennes skrivbord och behövde då rensa mitt rum. Blev mer än vad jag trodde. I morgon blir det sopptippen..

Nu i eftermiddag har jag träffat Nadja och Michis :) Trevligt !

Sängen väntar snart på mig. Låt denna vecka gå sakta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback