29 Januari 2010

Fredag

Snart helg !
Skolan ska snart ta och börja, ska ha samhäll,lunch, historia, arbetsmiljö och säkerhet. Fast jag är redan i skolan, har jobbat lite med mitt projektarbete. Ska ev ha möte med Ingrid i eftermiddag om hon inte ska rida Contessa då. När jag hade planerat in allt glömde jag att jag ska träna i kväll. så vi får se vad som hinns med.

I går kväll var jag hem till Vic, vi var och lämna tillbaka filmerna vi hyrde förra veckan. Madde kom lite senare och hon hade med dsig sommaren med Göran, börja titta på den men jag somna som vanligt. Vic väckte mig men jag somna om. Så när filmen var slut åkte jag hem och sov vidare. Haha. Typiskt mig att somna jämnt.

Om man ska nöja sig med arbetet i dag och kila i väg till stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback