27 Januari 2010

Lång dag,

Onsdagar är min längsta skoldag. Men även den dagen jag har längst sovmorgon. 
I morse gick jag och Nathalie upp som vanligt, vi befan oss i stallet till åtta, då skulle Nathalie ha lektion för Ellinor. Jag gjorde massa annat under tiden, Nathalie hade även mentors möte innan vi kunde åka och shoppa. Handla bla. träningsbyxor, en tröja, underkläder, smink och ett skärp.

Efter det tog vi oss tillbaka till Varberg, en väg som brukar ta ca 25 min tog dubbel så lång tid , då det var snö storm, plogbilar och volvon framför. Haha.

Hade två lektioner och stalltjänst, Contessa fick gå i hagen en kortis i dag för dom fick inte gå ut pga snöstorm.
Hon har vilodag i dag. Men i morgon väntar det dressyrlektion för Nina.

Om en timme ska vi i väg och träna :) Längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback