26 Januari 2010

Tisdag, oh yes.

Just nu har jag tråkigt, kan säga att ibland blir det lite fel. Som i dag tex.
Hoppningen i morse gick lysande, shit vad hon chokade oss genom att vara väl riden.. Men det händer ng inte ofta, hoppa några klockrena språng. Hon höll sig på mattan hela tiden :]

Efter det så var jag och Ögren och tränade, så skönt. Gick kanoners. i morgon kväll väntar ett pass body pump igen.
 
När vi hade tränat klart så begav vi oss till ullared för lite shopping. Men det sluta med att vi kom tillbaka till stallet. Hade hänt en olycka ca en mil från ullared. Vi blir ståendes i en kö, bilar börjar åka ur kön och ta en annan väg. Ögren min vän går ut och pratar med en gubbe å får en väg beskrivning. Det hela slutar med att vi är ute och åker på små snöiga vägar, möter bilar och tror att vi snart är framme. Inte en skylt med ordet Ullared har vi sett. VI ÄR VILSE, åker lite till, följer en skylt mot Varberg i hop om att den är ut till väg 153, ca 4 mil senare är vi i stallet igen.

Vi får göra ett nytt försök i morgon ;) haha.

Nu softar vi, jag hatar kvällar där det inte händer nått.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback