23 Januari 2010

Stalltjänst

Stalltjänsten är över för denna gång, sista veckan är efter påsk. Sen är det aldrig mer stalltjänst.
Till en början känndes stalltjänsten seg, men ändå vart vi klara i tid med godo. Både det en och det andra har diskuterats under tiden, men kul har det vart :)

I går blev det film med Vic, Nathalie x2, Kenny och Rebecka. Höll på att sluta med film hos mig då vi inte hade färg på Vic´s tv. Men vi är inte så smarta som vi ser ut, vi hade satt i scarten i fel uttag i tven. haha. Film blev det och jag var hemma vid ett. Fyllot Madde kom hem vid fyra ;)

Idag fick Contessa gå på fältet, blev mest lite jogging med gummisnodd/halsförlängare. Hon börjar acceptera den mer och mer vilket är bra då hon behöver arbetas med en sån..

Jag har vilodag i dag, men i morgon är vi pått igen :) det riktigt kryper i kroppen. Haha.

Nu ska jag ta mig en dusch och sen invänta och se vad kvällen bjuder på ..

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback