22 Januari 2010

Helg

Äntligen helg :]

Skolan är som segast på fredag eftermiddagarna, alla är så flamsiga. Vill man lära sig nått nytt är det svårt. Suck. Efter skolan fixa jag ordning det sista till Contessa.

Blev en joggingtur på ca 40 min nu på eftermiddagen,en del vägar är fortfarande isiga. Man får passa sig s man inte halkar. I morgon blir det en vilodag från tränande och så kör vi på söndag igen med Body Pump . Ska bli kul att prova, har ett sånt pass bokat nästa vecka med..

Nu ska jag äta upp maten innan den kallnar och sen bege mig till Vic för en myskväll. Länge sen vi hitta på nått. Men nu när hennes pojkvän är i lumpen så får vi passa på att ses :]

Vic


Kommentarer
syster säger:

body pump är svin kul :)

2010-01-22 | 18:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback