21 januari 2010

14 dagar

Torsdag idag, vilket betyde att jag hade en dressyrlektion och sluta halv ett .
Dressyr lektionen för Nina gick väldigt bra. Börja med att jag red fram själv ute, då hon levde rövare innnan jag ens hann upp, vid första övningen går hon till atack mot Nina. Vi skulle göra sänkelvikning på volt och när Contessa blev sur på mig, så sparkar hon åt Nina som var närmast.. Förvända galoppen var det stuts och bock, men överlag gick det väldigt bra :)

Efter den korta skoldagen blev det gymmet med Nathalie. Så skönt, körde mest crosstrainern och armarna.
Skönt att äntligen komma igång på riktigt. Men jag vill se resultat, men det är bara att le och köra vidare.



Blev en sväng på stan efter det med Nathalie x2 , Anders, Vic och Christoffer. Trevligt !

Nu i kväll skulle det som sagt ha blivit skype möte men det blev inte å för min del då det inte funkade..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback