19 januari 2010

Tisdagar är bäst.

Äntligen är det barrmark, så jag tog en cykel tur till och från skolan. Hoppningen gick helt okej, hon var jätte busig i början och sen tog enerigen slut. Men Annelie Ingvarsson tyckte att ridbarheten var bättre. Så nått posetivt är det med. Smörjde alla grejor ordentligt när vi hade slutat, någon har nöjet med att dra på elementet, så lädret torkar.
Jag har hunnit med att städa lite här hemma och ska snart fixa det sista, hemma frun chekar in. Sitter och funderar på vad jag ska laga för mat.

Ska till stallet och kvällsfodra sen vid sju. Sista gången den här stalltjänstveckan.

Om jag ska dansa vidare med dammsugaren innan dammråttorna förökar sig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback