19 januari 2010


Promenad till stallet

Om en stund ska jag ta en promenad till stallet , tar ca 40 min om man är effektiv. Jag och Nathalie skulle ha tränat men hon har världens huvudvärk, jag har ingen lut att gymma själv idag.
I morgon ska jag, Nathalie och Frida på Cardio Moves.
*Enkel och effektiv träning, en konditonsklass med stort fokus på musikvariation och rörelseglädje. Vi tränar en låt i taget med olika rörelsemönster. Avslutas med mage, ryggträning och stretch.*

Ska bli spännande och se hur det kommer att gå, vi har ngra andra pass inplanerade och sen blir det gym på det :] Så skönt att det äntligen är vår ! Vi kommer bli stammisar på Atletica i Varberg.

Nu ska jag diska och sen kila till stallet, hinner jag så ska jag städa mitt stallskåp.










Kommentarer
Anonym säger:

2010-01-22 | 18:57:42
Michis säger:

Fan gumman vad jag saknar dig!<3 Men snart är du hemma:D

2010-01-22 | 18:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback