14 Januari 2010


Jag har kommit fram till..

Skoldagarna går fort i morgon är det redan fredag :] Känns som att veckorna ska gå sakta men dom går fort, fast dom går lika fort som vanligt. En annan sak jag just kom på är att vi har jätte bra schema i skolan om inte annat blir det bättre om några veckor. Måndagar 8.10 - 15.45( ändras snart till 14.00) Tisdagar 8.10-12.30 Onsdagar 12.30 - 16.30 Torsdagar 8.10 - 14.10 Fredagar 9.00 - 15.00 Ser ut så för det mesta ibland är det mentorsmöte osv.

Dagens dressyr lektionen gick bra , vi konstratera att hon såg pigg och fräsch ut och verka vara en partypingla. Hon är lika galen som mig, ibland spelar en personlighet av sig på varandra ;) Men snart får hon börja busa mera, nu vart det mest skritt och lite trav. Men snart är det dag för nya utmaningar !

Om en stund ska jag hem till Nathalie vi ska i väg och sola å sen en promenad. Vädre är underbart, några grader kallt och solsken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback