11 januari 2010

Tiden går långsamnt, men jag ska försöka hålla ut..

tiden går långsmant, sitter och väntar på att börja sista lektionen för dagen. Känns så långt kvar tills man slutar. Solenskiner utanför och jag vill bara ut och rida. Det är bara några grader kallt. Vilket är skönt så man kan rida ute.
Ridklubben håller på att byta underlag i det ridhuset vi har tillgång till på eftermiddagarna, så det går inte jätte bra att rida där och i andra ridhuset är ridskolan. Så jag ska försöka rida en sväng ute sen :} Hörde att det var kallt hemma ca - 25 grader. Så det är behagligare här inte för att jag har nått i mot kylan.
Jag är trött på alla som klagar på kylan dag in och ut, varför inte bara acceptera att det är som det är, vi kan ju inte vrida upp värmen direkt.

Nu ska jag gå på lektion!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback