21 december 2010

Jul ledighet
Jag fick lite jul ledighet i år med :] Gott. Är ledig ända till den 3 januari 2011.
Då är det högvaktsträning och högvakten som väntar.

Det är mkt som väntas hända under jul ledigheten. Vilket är roligt. Har tänkt att jag ska försöka samma fatta 2010 oxå. 2010 har vart ett bra år, jag hoppas att 2011 blir ännu bättre. Ska försöka skriva lite vad som händer här under julen med.. Bara för att jag ska kunna gå tillbaka och minnas :]

Nu har jag sovit allders för mkt och så har jag kikat på lite julkalender avsnitt, så nu är det dax att kliva upp från sängen och ta tag i dagen :]

Puss



Gubben i lådan ..


Kommentarer
Alexandra säger:

Haha det är bra sov människa!! Passa på medan du får innan 3:e januari :P

2010-12-21 | 21:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback