11 augusti 2010

Jag lever :]

Förskyld och slut men jag biter i hop och vissar vart skåpet ska stå, på fredag blir det äntligen hemfärd:] Har nu vart här i 11 dagar. Bor med bästa folket, vi luktar godast och rockar mest. Vi har nu slutat sy på kvällarna och röjer i ställe med att sova.

Får åka hem två helger på raken och sen är det dax för fält :P Spännande.
Allt händer här på kvar, bland annat har en kille skadat nyckelbenet vid strits banan , andra har tränings värk och sen går förskylnings skit. Hem och vila så är vi snart på topp igen.

Logement 203 :)

Puss


Kommentarer
vic säger:

Härligt att du överlever ;D Nu ska jag nog oxå försöka mig på en blogg :D vi får la se hur detta går! puss

2010-08-12 | 18:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback