9 april 2010

helg

Torsdag i går , var till strömsholm och gjorde en vurpa. Hästen hoppa klockrent tillsista hindret, där slog hon på en tvärnit mitt i hindret. jag flyger över hindret och hon landar i det. Hon hoppar sen över mig och springer ut. Men allt gick fel där. Stressig framridning och spänd häst. Hon behöver mer rutin. Hon har gjort fem starter över en meter felfritt, i stort sett på rad. så det här gör inget.

Vakna vid kvart över åtta i dag men gick upp en timme senare. Ringde Emelie och åkte ditt. Träffa henne och även Michis. Efter det blev det lunch fodring och plåstra om en oren häst.
Blev bestämnt att vi skulle ut i morgon, så jag bestämnde med pappa att åka ditt. sen blev det bestämnt att vi ska ut nu i ställe, så jag åker till Pappa i morgon :)

Dax att slänga på sig lite smink och in vänta brud ett :):)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback